www.sophieshop.ro este site-ul oficial al SOPHIE WEDDING HOUSE SRL,cu sediul social pe str. Ion Negoitescu nr 7D, ap 3, Cluj Napoca, CUI: RO 37972741, Nr inreg. Reg. Com: J12/4933/2017, tel: 0748 588 410
Folosirea, incluzand vizitarea, inregistrarea si cumpararea produselor de pe www.sophieshop.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor din acest document. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
Toate informatiile publicate pe site sunt prezentari succinte, putand contine inadvertente privind unele specificatii ori pot contine erori de operare, vanzatorul facand eforturi pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.sophieshop.ro. Descrierile produselor prezentate pe acest site sunt realizate de noi, utilizand informatiile primite de la producatori. Culorile, textura materialului sau forma produselor pot fi diferite in functie de monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul. Sophie Wedding House SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificarea in prealabil a cumparatorilor.
Date personale
Sophie Wedding House SRL garanteaza confidentialitatea datelor utilizatorilor. Cererea de notificare pentru prelucrarea datelor cu caracter personal a fost depusa la ANSPDCP cu numarul de inregistrare 0014317.
Conform cerintelor Legii nr. 190/2018 cu punere in aplicare a Reg (UE) 2016 / 679 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 129/2018 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Sophie Wedding House SRL are obligatia de a administra, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Prin completarea formularelor de pe site – inregistrarea ca membru al site-ului sau prin plasarea unei comenzi, cunoscand prevederile Legii nr. 190/2018 privind prelucrarea datelor cu caracter personal – cumparatorul si/sau membrul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal si echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste informatii sa fie incluse in baza de date a Sophie Wedding House SRL si sa fie utilizate si prelucrate de catre Sophie Wedding House SRL, afiliatii si colaboratorii acesteia pentru desfasurarea activitatilor comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului si pentru asigurarea serviciilor de curierat si serviciilor de plata/bancare.
Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Nu sunt colectate nici un fel de date referitoare la cardul sau contul dumneavoastra de banca.
Cumpararea produselor
Pentru a plasa un produs in cosul de cumparaturi va rugam sa alegeti culoarea si marimea dorita a produsului . Produsul ce se livreaza va corespunde culorii selectate de d-voastra la momentul efectuarii comenzii, culoare care nu coincide tot timpul cu culoarea produselor din imaginile afisate care au doar un caracter exemplificativ pentru modelul aflat pe stoc.
Odata ales produsul, apasati butonul Adauga in cos. Daca ati finalizat cumparaturile, puteti merge mai departe prin apasarea butonului “ Continuati spre finalizare comanda”.
In pagina de finalizare comanda, puteti vizualiza produsele adaugate in cos. Toate preturile au TVA inclus. Costul final este alcatuit din costul produselor si costul de livrare.
Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii. Veti fi contactata in cel mai scurt timp pentru confirmarea produsului comandat, daca este sau nu in stoc.
Metode de plata
– Plata online cu cardul prin sistemul securizat de plati EUPLATESC
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub sigla VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Comenzile platite online cu cardul sunt validate numai dupa confirmarea stocului. Acestea nu se considera automat validate. Confirmarea stocului se va face printr-un email catre dvs. Banii sunt transferati doar in momentul confirmarii produsului si facturarii acestuia.Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
– Plata numerar la livrare
Contravaloarea produselor se plateste numerar lei, integral, la livrarea produselor, catre curierul Fan Curier care efectueaza livrarea.Plata ramburs nu presupune achitarea unor taxe suplimentare fata de cele mentionate la momentul finalizarii comenzii.
– Plata prin OP
La plasarea comenzii se va genera factura pe care o veti primi pe email. Factura va cuprinde datele firmei noastre, Sophie Wedding House SRL si contul IBAN, cont in care va rugam sa efectuati transferul bancar.
Livrarea produselor
Termenul de livrare pentru produselor comandate pe site-ul nostru Sophie Wedding House, www.sophieshop.ro, este de 48h din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii si comanda a fost confirmata prin email sau telefonic de unul din operatorii nostrii, si/sau din momentul in care s-a efectuata plata, in cazul platii anticipate cu cardul sau transfer bancar. Livrarea se va efectua la adresa specificata in formularul de comanda, prin firma de curierat rapid Fan Curier. Comenzile primite vineri dupa orele 17.00 vor fi procesate in saptamana urmatoare.
Atentie: Comenzile vor fi onorate in limita stocului disponibil. Desi stocul afisat pe site este in permanenta actualizat este posibil sa existe comenzi simultane pe acelasi produs, facand astfel imposibila finalizarea comenzii d-voastra. De aceea veti fi contactata in cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii plasate.
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 2000 lei.
Pentru comenzile mai mici de 2000 lei, costul expeditiei cu TVA inclus, este de 25 lei pentru orice destinatie din Romania, indiferent de numarul de produse sau greutatea coletului.
Va rugam ca la primirea coletului sa verificati aspectul cutiei si în special daca exista semne ale violarii integritatii benzii adezive. Aceasta trebuie sa fie intacta. Nu acceptati coletul daca acesta este desfacut sau este vizibil deteriorat si contactati de urgenta unul din operatorii nostri la numarul afisat pe site.
TALON DE GARANTIE
Pastrati talonul de garantie pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate magazinului in termen de 6 luni de la data cumpararii, in functie de natura deficientelor calitative. Defectele pentru care pantoful se poate returna sunt urmatoarele: talpa dezlipita dupa prima purtare, toc rupt dupa prima purtare sau cristale cazute. Durata medie de utilizare a pantofiilor este de 6 luni. Aducerea la conformitate a produselor defecte se face in termen de 15 zile prin urmatoarele metode: reparare, inlocuite sau restituire contravaloarea produsului.
INSTRUCTIUNI DE PROBARE
Incaltamintea trebuie probata folosind o sosetuta de proba pentru a proteja interiorul pantofului.
Incaltamintea trebuie probata pe o suprafata perfect curata deoarece talpa pantofului este din piele intoarsa iar astfel ne asiguram ca talpa va ramane nepatata si neuzata.
Recomandam probarea pantofului pe o foaie de hartie A4. De asemenea recomandam sa va spalati pe maini dupa deschiderea ambalajului deoarece acesta poate avea praf pe el datorita depozitului firmei de curierat, astfel reusim sa evitam murdarirea cu praf a metrialului textile de pe pantof.
INSTRUCTIUNI DE INTRETINERE
Dupa fiecare purtare incaltamintea se curata si se aseaza in cutie pentru a proteja de praf si alte impuritati.
Curatarea incaltamintei cu fete pe suport textil tesut se face astfel:
Incaltamintea cu fete din saten se curata de praf cu o carpa moale sau cu o perie moale.
In cazul in care sunt prezente pete de grasime incaltamintea trebuie dusa la curatorie chimica.
Se interzice spalarea cu apa a incaltamintei.
Nu se va intrebuinta crema de pantofi pentru lustruire. Se va feri de contactul cu solvent organici (benzina, alcool, acetona, etc. )
Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceasi perioada de timp.
Returnarea produselor
Potrivit dispozitiilor din OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distant: Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat : in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, produsele trebuie sa nu fie purtate sau deteriorate.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre d-voastra ca si cumparator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 de zile de la retur.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau defecte vizibile, acesta va fi înlocuit cu un produs functional, cu conditia sa ne notificati in scris in termen de 48h de la primirea produsului, pe adresa de email office@sophieweddinghouse.ro.
Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare/marime/model, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@sophieweddinghouse.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. In cazul in care pretul produsului ales la schimb este mai mare se va achita diferenta de pret ramburs la primirea coletului. Cheltuielile cu returnarea produsului initial de catre client precum si cele cu livrarea noului produs de la Sophie wedding House vor fi suportate de dumneavoastra. Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi la adresa str. Horea nr. 29, Cluj Napoca.
ATENTIE: Nu se accepta coletul trimis retur cu plata transportului la destinatar, si anume la Sophie Wedding House!
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom rambursa contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in EMAIL. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre d-voastra, ca si cumparator.
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 48h de la primirea coletului echipa Sophie Wedding House pe email: office@sophieweddinghouse.ro sau telefonic: 0748 588 410, pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau vi se vor rambursa banii. Costurile de transport aferente returului si livrarii produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.sophieshop.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.
Litigii
Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul vanzatorului.